Det där med heminredning..
Publicerat den

Det är ju så galet kul! Blir lite dyrt om man shoppar mycket & ofta, men det gör jag som tur är inte. Har mina perioder! ;} Nu har jag en sån period! Beställde hem tre kuddfodral från H&M Home igår, i lite mer naturfärger. Tycker inte att de rosa kuddarna med ugglor på från IKEA passar in särskilt bra längre! Den ena kudden som jag beställde står det "Do it yourself" på, och ni kan ju gissa vad David GENAST relaterade till, haha. Han tyckte att jag var snuskig. Men jag hade inte ens tänkt i de banorna..! Blir nog fint hoppas jag. Bilder kommer när kuddfodralen kommer. ;} Skulle komma nästa vecka!
 
Hem & Hobby här i staden har flyttat till en ny, stooor lokal! Hur mycket folk som helst kommer hit till vår lilla by nu för att shoppa nödvändigheter, haha. De har utökat sortimentet en hel del! Massa djurgrejer, mer leksaker, mer bebiskläder m.m. Jag köpte på mig lite saker faktiskt.. En söt scrapbook-bok till lilleman. Ska köpa en även till Julia sen. Bara 65 spänn! :} En mysig filt till Henry så att han slipper ha Julias gamla rosa..  En liten ljuslykta, en ny potatsskalare för 6 kr som vi har supit bort här hemma. Kan inte för mitt liv förstå var den har tagit vägen!? En potatisskalare liksom! Även en trägaffel fick följa med hem. Det har jag saknat när jag gör köttfärssås. Och en cool haklapp till Henry också, som inte är i tyg! Tack & lov :}
 
 Den här hyllan ska upp på väggen i hallen är planen. Saknar dock en murgröna eller liknande. Hjärtan på tråd vore ju fint också! :}
 
Billigaste ramen! 10 riksdaler gick den på och gjorde sig perfekt på David sängbord! Med en fin bild på David & Henry. ♥
 






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?