Det vankas tänder
Publicerat den

I förrgår såg jag att något skymtade under Henrys tandkött. Visst var det en liten tand! ♥ Den var på hans vänstra sida {skrev visst högra på instagram men det var fel!}. Inte undra på att han varit lite extra kinkig, hungrig och bajsat mer än vanligt. Idag kunde jag även se tanden intill, som skymtar under tandköttet även den. Dock börjar den på vänstra sidan kännas riktigt vass nu, och jag tror att den snart kommer vara uppe! När jag frågade en barnsjuksköterska igår om hur pass lång tid det kan ta för tänderna att komma upp, så sa hon att det kunde ta månader.. Kul! Men jag går på min egen magkänsla, och den säger mig att vi får köpa en liten minitandborste i morgon under veckohandlingen! :} För visst börjar man borsta så fort tanden kommer fram? :}
 
Suddig instagrambild, men han är ju bara för söt!! Hihi, lille charmtrollet!
 






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?