Glimt från hemmet
Publicerat den

 
 
Några glimtar från bänken i vardagsrummet. En såndär bänk som man bara stoppar ner all skit i. Vi har säkert 100 grejer där i. Julias vattenfärg, papper & tillbehör till play-doh. Ljus, gamla tidningar, gamla släktfoton. Bakformar, någon receptbok, burkar och ramar. Även ovanpå samlas det en hel del. Jag tycker att det är lite svårt att få till det, men nu tror jag att jag känner mig nöjd. Köpte en ny murgröna idag som gjorde susen bland allt det vita. Tror minsann att jag ska skaffa en murgröna även till burken med "Hjärtegryn" på. Kan nog vara fint att stoppa ner där i. ♣ I ramarna är det en bild på Henry i sin morgonrock, samt ett handavtryck från när han var 3 månader. På canvas-tavlan bakom är det Julia som agerar modell. Lilla bebisjulis! :}

Idag är Henry 5 månader! Om ca 2 timmar. ;} Och han vände näääästan runt förut! Nära nu!!






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?