Inredning högt & lågt
Publicerat den

 
 
Bilder från min instagram. Kände att det var dags att ta tag lite i hemmet igår. Byrån som står inne i sovrummet har varit överbelamrat med diverse saker från det att vi flyttade in för snart 3 månader sedan. Ingen ordning alls. Tog mig en rundtur i huset och fann lite allt möjligt som jag ställe dit. Tyckte att det blev riktigt snyggt! :}
 
Bokhyllan som står nere i vardagsrummet hämtade jag hos mina föräldrar igår. Mamma hade fyndat en möbel på blocket och då fanns det inte rum för den här godingen längre. Visste först inte vart den skulle få stå, men det blev bra där. Ljust och härligt. Den underbara lilla "trälådan" som det står 2 liter på, kom svärfar med under gårdagen. Han hade tidigare frågat David om han ville ha den, men då han sagt nej så frågade han mig med. Hur kan man tacka nej till en sådan skönhet? :} Fick bli ett besök på blomsteraffären också för att fräscha till det lite. Växter gör ju nästan 80 % av inredningen skulle jag vilja påstå. I alla fall om man ser på Sommar med Ernst. ;} Blommor överallt!






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?