Glader!
Publicerat den


Blir man glad eller blir man glad? :D SÅ synd att jag inte hade de rätta kamerainställningarna och därför fick en alldeles för mörk och suddig bild, men jag är ingen superfotograf så ni får leva med lite medelmåttiga bilder. Bättre det än inget alls? :}
 
Just nu sover lilleman {annars hade jag inte hunnit blogga, hehe} och ikväll somnade han riktigt snabbt. Alldeles utmattad efter dagen. Hela familjen har varit hemma då magsjukan har besökt oss. Det var grabben ovan som startade det hela, lille boven. Vi alla fick ta del av den härliga sjukdomen, om än något lindrigare än vanligt då jag klarade mig undan med bara två spyor och en sömnlös natt. Idag är dock alla pigga och glada, och vi har bland annat spelat fotboll i vardagsrummet. Henry var som förbytt. Han "sprang" omkring {medan han höll mig eller David i händerna} och tjöt eftersom han så gärna ville ha bollen. Haha, bollen var större än hela han. :') Detta bådar inte gott! Jag vill inte att han blir en sportfåne... :'( Menmen, kul om barnen kan ha något intresse i och för sig. Julia är väldigt sportintresserad faktiskt. Davids fel.. ;}
 
Hur som. Efter lite springande på golvet så satte vi oss ner och rullade bollen till varandra, men sitta, hur kul är det? Henry ställde sig upp, tog sig loss ur mina händer, och stod upp själv i några sekunder! :O Därefter gick han 2-3 steg innan jag fångade honom i luften. WOW! Min lille pojke :') Han verkar skippa allt vad heter krypa, sparar på sina knän och går med en gång istället, haha. Men vem vet. Detta kan ju ha varit en engångsföreteelse!
 
Har för övrigt börjat med majsvälling till Henry då han varit så lös under den här perioden med magsjuka. Ingen favorit för honom alls, men han dricker det om inget annat finns, hehe. Idag har han inte gjort nr 2 på hela dagen, så vi får väl se hur han är i magen i morgon!






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?