Så mycket kläder..
Publicerat den

Trots sjukstuga så har jag haft fullt upp med att rensa kläder här hemma. Julias kläder! Ibland får jag för mig att spara på typ, allt, men sedan slår det mig att det inte är kul att kläderna ska ligga på vinden och samla damm. Mycket roligare om de kan komma till användning och att man kanske kan få en slant för dem, för som det ser ut nu ska inte vi ha några mer barn på ett par år, och modet ändrar sig hela tiden. Och efter några år på vinden är nog inte kläderna i toppskick heller! :/
 
Alltså, vilka mängder! Vårt sovrum är nu en enda stor garderob, med flera påsar fulla med kläder. Och det är endast i storlek 80-104! Flera kartonger finns kvar på vinden med de allra första bebiskläderna, samt stickade kläder som man fått av släkten som man inte vill göra sig av med. Dock har jag inte överdrivet mycket kläder i 104 att göra mig av med än, då Julia fortfarande kan ha en hel del. Men storlekarna är ju så himla olika beroende på var kläderna är köpta! Lite irriterande nästan..
 
Är det något jag älskar att göra så är det att rensa! Finns ingen skönare känsla är att veta att man har ordning i lådorna. Hela veckan har jag levt på att den översta byrålådan i köket numera är rensad på en massa bråte, hahaha. Nu innehåller den endast kökshanddukar, servetter och lite målarfärg..
 
Hoppas att jag kan bli av med så mycket kläder som möjligt i alla fall! Samt kunna slänga hälften av alla grejer på vinden.. Riktigt pinsamt hur det ser ut där uppe! Någon gång ska det allt bli ordning på't! :}






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?