Vår trädgård
Publicerat den

 
Ni som följt mig ett tag vet väl att jag är svag för blommor, haha. ♥ Fotade massvis när jag bodde hemma hos mina föräldrar, men det är ju ett tag sedan nu! Vår älskade trädgård har lite att komma med, om man säger så! Allt är så fint! Vill aldrig att det ska försvinna. Ursäkta för en bildbomd på endast grönsaker, men det är så härligt att föreviga det fina runt omkring en.
 
För några dagar sedan tog jag in ett gäng pioner {bilderna längst ner för er som inte har koll} och de doftar ju underbart. Först undrade jag vad det var som"luktade" på nedervåningen, men det slog mig rätt snabbt, haha. I morgon har vi redan bott i huset i 3 veckor. 3!! Än har vi inte gjort något i form av renovering, men så fort David får semester ska vi göra i ordning Henrys lilla rum, som för närvarande är grönt. Väldigt grönt. Det ska istället bli vitt med en fondvägg i färgerna blått & grönt. Kommer nog bli fint.
 
Tanken var innan vi flyttat in att även göra i ordning Julias rum. Dock ändrade vi oss när vi såg hur bra tapeten var. Vit strukturtapet som funkar alldeles ypperligt tillsammans med hennes mycket färgglada möbler och tavlor. Så det får va! Tills hon tröttnar. ;}
 
Nu vill Julia ha hjälp med att rita blommor {så lämpligt}, så det är bäst att jag hjälper till!
Ha en fin dag, puss & kram!
 
Äh, slänger in ännu en bild ↓
Så klart att vi fått en studsmatta att pryda lilla trädgården med också!






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?