Nu är det vårt!
Publicerat den


Idag var den stora dagen här! Dagen då vi har fått tillträde till vårt underbara hus. Jag är redan helt förälskad, även om det är en heeeeel del som behöver göras om. Typ allt. Ingenting är panikartat, men eftersom stilen är 70-tal så är det kanske inte riktigt så som vi vill ha det. Kanske ska jag köpa mig en trisslott i morgon, hoppas på tur och sedan kunna köpa tapeter & färg i mängder? Yes please!

Hallen är kolsvart. Så mörk! Mörkt golv, mörka lister och någon "dassig" tapet. Men som sagt: jag älskar huset ändå. Det är vårt livsprojekt och allt jag gör tänker jag göra med kärlek, hihi. Jag har redan rensat bort lite ogräs i rabatterna. ;) Vi har sjuka mängder rabatter. Så mycket blommor, träd, trädgårdsland osv. Jag har att göra. Går jag inte ner i vikt av detta, ja då vet jag inte vad som kan tänkas hjälpa! ;) 

Hallen, med dörr till vardagsrum rakt fram och ingång till kök åt vänster! Dörrar på nedervåningen ska bort, vi tycker bara att de är i vägen. :) Som ni ser så är Henry väldigt intresserad av trappan! Han har provat den flertalet gånger så imorgon måste grindarna komma på plats. 


Nu är vi galet trötta. Jag har haft hjälp av min kära svärmor både idag och igår och vi har packat på ordentligt! Även skurat ur skåp & ugn. Ikväll har vi också haft hjälp av Davids bror att skruva ner gardinstänger, lampor, hyllor och stora möbler! Så tacksamma för all hjälp! 

I morgon börjar det stora flyttlasset! Vi har två släp och en massa snälla släktingar & vänner som hjälper till. Några ska bära, några kör och några är i huset och ställer i ordning! Tror vi blir en 8 st! 9 med barnvakt. 

Nu är det snart läggdags! Så vi orkar köra på ordentligt i morgon. 

Kram på er!



 Mari-Ann

Så fint det är och kommer att bli. Det huset behöver är kärlek från dig och David så blir det perfekt.



URL:





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?