I väntans tider
Publicerat den

Åh jag vill att bebisen kommer ut nu! Känner på mig att det lär dröja längre än 6 dagar till, så jag väntar, väntar och väntar. Var inne på bb:s hemsida förut (och igår) och tittade runt lite. Mobiltelefon får inte användas osv, blä. Skrev även ner telefonnumret till förlossningen så jag vet vart jag ska ringa när det väl är dags. Usch nu längtar jag inte till tiden på bb längre, det verkar vara sjukt tråkigt där. Och vet ni? Det kostar 200 kr för anhörig att övernatta där, fytusan. Nu i veckan ska jag packa i ordning bb-väskan ordentligt så att jag får med mig allt. Kläder till mig och bebisen, hygienartiklar, något roliga att underhålla sig med osv. :}

Fast egentligen borde jag njuta av den här tiden.. Nu när jag kan sova när jag vill utan att behöva anpassa mig till den lille godingen. Undrar hur trött jag kommer vara i början? Fast jag är inte så orolig över det, det kommer nog gå superbra! :} Jag undrar vad det blir för liten plutt... om den är lik Johan eller mig mest!? Hoppas den är mest lik Johan, i alla fall när det gäller de där riktigt klarblå ögonen! :}

Kan förresten skriva ner att Milja och Weronica hade fel, för de gissade på att bebisen skulle titta ut igår! Men icke sa nicke, it's still inside my body! ;}






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?