Välkommen till min nya blogg!
Publicerat den

Äntligen, lite ordning & reda!


Såhär är det förstår ni: bloggen "Pindilusen" som jag har haft sedan sommaren 2007 är så kaotisk och efter alla olika designbyten jag gjort så har allt blivit en enda stor röra. Det är svårt att hitta och en del inlägg ligger på så konstiga ställen att det nästan är helt omöjligt att hitta dem. Så, för både er skull och min egen så har jag nu startat upp en alldeles ny, lättnavigerad blogg. Jag gjorde ett inte alltför svårt namn till den..

 

Min gamla blogg kommer att finnas kvar, fortfarande lösenordsskyddad men ni som har lösenordet kan alltså fortfarande läsa den (inte för att jag kommer skriva något där, men ändå;)). Eftersom jag har skrivit så gott som varje dag i den bloggen och att det faktiskt är så mitt liv har sett ut så känns det sorgligt att radera den. Därför har jag den kvar! :}

 

Så.. i den här bloggen kommer jag att skriva ungefär som jag gjorde förut, fast nu kommer det ju handla mer om mammalivet och lilla Julia. Både dess bra & mindre bra sidor..

 

 

 


 







 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?