4/8 Lördag 2012
Publicerat den

 
 
Mycket rosa bilder på Julias rum nu, haha. Men nu har vi ändrat plats på tältet och bordet, och det får väl gå! Ytterligare 2 stolar ska på plats, likadana grodstolar fast än blå (!!) också! :} Hennes lilla docksäng och sackosäck står bakom tältet nu istället.
 
Alldeles strax ska vi till Tibro, till några vänner och grilla! Ska bli så mysigt så. I dag än så länge har vi bara ordnat och donat lite. Blev kassler, ris & currysås till lunch, tv:n har varit igång ständigt. Jäkla OS... hatar sport! :P Hemmet är nu hyfsat städat och fint. Eller det ÄR städat och fint. Jag & David skakade mattan vi har i vardagsrummet förut. Det ramlade ut lite allt möjligt haha. Örhängen & pengar till exempel.. och en massa damm!
 
Är sugen på att shoppa! Men har inga pengar eftersom jag har bytt bank.. Från Nordea till Swedbank. Jag är nog precis kass på att förklara, för ingenting gick som det skulle. Ville har ett privatkonto men fick bara sparkonton och då fick jag inget kort. Vilket kan vara bra att ha. Det skulle komma nästa vecka. Så nu har jag varit utan pengar ett par dagar, samt (typ) utan telefon... Härliga tider! :D
 
I dag som i dagen i dag, är jag så mycket som 21 ½ år! Kl 15:31 är jag född, så det är passerat nu.
Puss & kram
 
 
 






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?