Jag blir bortskämd..
Publicerat den

Dagen började med att gå upp 07:45! Kl 9 skulle vi nämligen vara på torget med Julias dagis och tillsammans klä året julbock. Med tanke på de 6 minusgraderna åkte till och med mina termobyxor på, men däremot var jag inte smart nog att ta varma skor. Tårna höll på att ramla av foten efter en halvtimme ute i kylan! Men mysigt var det, och Julia hjälpte till att ge grankvistar till de föräldrar som satte fast det.
 
Att krypa under bocken var roligt ↓
Suddigt men ändå sött!
 
När julbocken var färdig värmde vi oss inne på Vete & Råg. Åt årets första lussekatt, och en chocolatte! Så himla god! Perfekt för mig som inte är överförtjust i endast kaffe.. Här får man en blandning av choklad & kaffe! Efter en stund kom mamma och pappa dit och Julia lät över hela fiket tror, jag. Haha. Julia som var eld & lågor för att mormor och morfar var där, fick följa med dem hem medan jag och David åkte till Skövde. David var på jakt efter ett par varma vinterskor till sig själv, men vad hände? Jo, JAG fick nya stövlar! Tack älskling. ♥ Superfina och sådär höga som jag gillar dem! Mina ben blir som små korvar om jag har för korta stövlar.. Usch..
 
Köpte även en tomteklänning till Julia {till Luciafirandet på dagis}, samt lite adventsjulklappar i form av småfigurer. Blir nog uppskattat! Hon som älskar att alltid ha något i händerna. Och ja, vi struntar i julklappar varje dag fram till julafton, utan tar endast på advent. Annars kanske hon tröttnar på alla paket tillslut. ;}
 
Nu ska jag dricka saft! Och jag får inte glömma att se första avsnittet i julkalendern! Hann ju inte med det i morses. :}
 
Kram!






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?