Nytt från campadre
Publicerat den

Åh! Fyndade nyss ett superfint glöggset samt ett överkast till Julia från Campadre. Överkastet är i lappteknik och är rött & vitt, kommer nog bli jättebra. Även glöggsetet är i rött & vitt, lovar att visa bild sen när jag har fått hem sakerna. :}
 
Snart ska jag åka och jobba.. 15-21:30. Känns lite motigt om jag ska vara helt ärlig, men samtidigt är det roligt när man väl kommer dit! Det är bara stunden innan nu som känns lite.. trist.. en fredagkväll.. Men pengar är alltid bra att ha! :}
 
Dagen har hittills bjudit på lite städning, lek hos Ebba & Sixten och kladdkakebak. Snön har fallit och solen har skinit, så himla vackert! Äntligen! ♥ Såg nästan ut som på film, haha. Julgardiner har jag fått upp också, visserligen inte idag men i alla fall, och stjärnor & ljusstakar är i fönstren. Nu fattas bara tomtar, men det väntar jag en stund till med.
 
Hade en sån himla tur att vinna en tävling idag också! Rättare sagt en kombi åkpåse från Teutonia, hos Matilda! Blev så himla glad då jag aldrig vinner något annars, men nu så! Eftersom vi redan har köpt en barnvagn så kunde det inte bli mer lämpligt! Men mer om det i ett annat inlägg.. ;}
 
Puss & kram! Ha en härlig fredag.



 Cajsa

Kul att du har börjat blogga lite mer nu igen =)

Svar: HIhi, tycker du det? Vad kul! :D
melindaochjulia.blogg.se



URL: http://cajsacajan.blogg.se


 Beatrice, mamma till Devin -09 och Lili -11.

Oh, så kul! Alltid skoj att vinna lite nytt :)

Svar: Jaa! Riktigt kul :)
melindaochjulia.blogg.se



URL: http://beabus87.blogg.se





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?