Fjorton
Publicerat den

14 månader med min älskling idag! ♥
Känns som att det var igår vi träffades.. typ! Men tiden går fort när man har roligt. Nu har vi snart bott här i lägenheten ett helt år. Den känns ju betyyyydligt mysigare nu än när vi flyttade in. Och till min stora förtjusning så ska vi i år ha en livs levande julgran, och inget plasttrams! ♥ Hoppas bara att barn & katt kan låta bli den! ;}
 
Dagen har bestått av en lång arbetsdag, hela 2 timmar! Alldeles lagom, hihi. ;} Detsamma gäller i morgon. Hinner inte mer än att åka dit innan jag är hemma igen. Efter det i alla fall så kom Frida & Lowa hit och lekte lite. Vi åt glass med kola- och chokladsås, och när min mamma senare kom förbi med lite saker till Julia från Danmark så blev det full rulle! Jädrar vad det busades! Så härligt att se Julia LEKA med någon annan. Inte bara bredvidlekar hela tiden. Och hur de pratar med varandra. ♥ Är ju så jäkla sött. Fast Julia var så exalterad att hon mest skrek fram orden, hah! Lowa är strået lugnare än Julia, och det skiljer nästan exakt 1 år mellan dem. Vi får väl se om Julis lyckas lugna ner sig ett par hg på ett år, eller om hon fortsätter att vara sitt busiga jag!
 
Happ happ.. är riktigt trött nu. Har precis avnjutit ett stort glas juice, blodapelsin! Min favorit. Ska snart dyka ner framför tv:n för att se klart första delen av Lasermannen.
 
Love
Melinda
 






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?