Jäkla skit
Publicerat den

Usch!
 
I går när jag skulle ta mig en varm & välbehövlig dusch så stukar jag till nacken! Vet egentligen inte riktigt hur det hela gick till, utan kände bara att det knäckte till när jag höll på att skölja ur håret. Tungt hår? Natten var förjävlig, och jag somnade på mage med näsan åt höger. När jag vaknade till några timmar senare och behövde byta ställning så satt jag fast. Fy tusan! Paniik! Och töntig som jag är så tror jag alltid att allt varar för evigt. Jahapp, nu får jag känna såhär resten av livet..!

David var i alla fall snäll och masserade mig med en varm gammal drickaflaska. Julia hjälpte till också, hihi. "Har du ont i nacken, mamma?" Min söta tös! I morse matade hon mig med "hackåsst" (frukost) också, allt för att hjälpa sin gamla moder.
 
Nog om min nacke! Ont gör det och handikappad är jag, men i morgon ska jag jobba 11 timmar så det finns ingen tid för klagan här inte. Ni missar väl inte Solsidan ikväll förresten? Som jag har längtat. :}






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?