För första gången
Publicerat den

på mycket längre...
 
Så har jag SHOPPAT! Haha, ärligt talat minns jag inte sist jag köpte något klädesplagg till mig själv, men nu äntligen tyckte jag att jag var värd det! Eller det blev väl mestadels till Julia.. av någon konstig anledning är det ju roligare och lättare att hitta fina kläder till sitt barn. :)
 
Köpte:
en rosa fin tröja till mig, i en något tunnare variant.
en marinblå jacka till Julia, lite "finare" som alltså inte kommer anvädas på dagis..
ett rosa duschdraperi med volanger! Äntligen kan badrummet få lite färg, kommer nog bli toppenbra!
två tunna tröjor till Julia, för 99:-. Jättefina färger! Starkt rosa, som hon passar väldigt bra i!
samt en scarf till Julisbulis... :)
 
Men nu blir det till att hålla i pengarna. Hade tur att få ut hela 11 000 kr för augusti månad, men för september blir det nog inte mer än absolut 5000... Det är underbart att vara arbetslös! ;) Men nä! Ska icke hänga läpp! Hoppas på att få hyfsat många pass inom hemvården, om inget annat dyker upp. :}
 
Bjuder på en höstbild från en promenad utanför Värsås för ett par dagar sedan






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?