Knottriga utslag som kliar!
Publicerat den

Hej alla ni :}
 
Trevligt att ni ändå är ett gäng som kikar in varje dag trots min höga frånvaro. Ber om ursäkt för det, men så fort jag kommer på något jag vill skriva om så kommer det något annat i vägen och sen orkar jag inte sätta mig vid datorn.. haha.. Gillar inte att blogga från mobilen heller! :O 
 
I går jobbade jag heldag som det så fint kallas. 7-15:30, jag var verkligen helt slut efteråt!!
När Julia kom hem från dagis i dag var hon jätteglad och mysig! Vi åt apelsin tillsammans och lekte & myste. Efter ett tag när vi satt inne i hennes rum och läste i en stor hästbok så kliade hon sig i nacken och sa att det kliade där. Jag tog av henne tröjan för jag tänkte att det kanske kliade pga. värme, men efter en stund såg jag hur allt fler utslag bredde ut sig över hennes rygg och bröst. De kliade ganska mycket, men i övrigt mår Julia kanon! Superpigg och ingen feber. Såååååååååå typiskt. Har sökt runt på internet samt ring 1177 och frågat vad det kan röra sig om, men det verkar inte vara något speciellt. Möjligtvis början på en virusinfektion? Julia som ska ta dagisfoto på fredag också. Olämpligt att bli sjuk just nu! :/
 
Näe, vi hoppas att de försvinner fortrare än kvickt. Jag fick rådet att "lugna ner henne och lägga en blöt handduk på hennes rygg för att få utslagen att försvinna". Var rädd att det skulle röra sig om vattkoppor först eftersom jag inte har haft det vad jag vet, så det vill jag inte veta av!
 
Nu ska jag skicka iväg min man till ICA för att inhandla lite middag! Blev så sjukt sugen på grynkorv så det får det bli! Med potatis & senapssås! Åh! ♥
Älsklingen har för övrigt klippt sig, och en fin liten lugg pryder nu hennes ansikte! :}






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?