Lollipop
Publicerat den

Onsdag!
 
Äntligen kom vaktmästaren hit och tog tag i våra kökslådor. Skönt att det inte går mer än 10 månader innan det är fixat! ;} I dag har jag sminkat mig för första gången på flera dagar, känns faktiskt riktigt skönt. Det är inte klokt vad ful jag är utan, men jag orkar verkligen inte med det när man börjar jobbet kl 7 på mornarna.. Stackars tanter & farbröder som får stå ut med mig, men förhoppningsvis är de ändå halvblinda! ;}
 
Är även i STORT behov av att fixa håret. Utväxten är vidrig, verkligen vidrig. Vet dock inte hur jag vill ha det? Kanske ska jag gå in mer på det röda igen? Är ju trots allt riktigt fräscht! Det får det nog bli! :D Framöver..
 
Julisbulis har kvar sina utslag på övre delen av kroppen, och jag tror jag vet vad de kommer ifrån... APELSINEN! Hon brukar sällan äta apelsin, och igår åt hon riktigt mycket. Det måste väl vara det? De är inte röda längre, utan bara lite knottriga. Hoppas de försvinner under dagen!
 
Hmmhmm, jag som var så sugen på att blogga har helt plötsligt inget vettigt att skriva?! Det kom ju oerhört lämpligt.. Men ska snart hämta Julia på dagis, gick riktigt bra att lämna henne tidigare idag och hon var så glad så! De har en massa plastdjur där som hon älskar att leka med, och så länge hon har det djuret hon vill ha {brukar oftast vara hästen..} så är hon nöjd. Det såg jag i morse, haha.
 
För övrigt så älskar min lilla dam att SJUNGA! Hon är överförtjust, och varje gång vi träffar mina föräldrar ska hon "uppträda" med antingen mig eller mamma, och sjunga inför resten av oss. Det har varit både "Lille katt", "Imse vimse spindel" (med rörelser såklart;)) och "Blinka lilla stjärna". Jag är förundrad över hur tonsäker hon faktiskt är, och jag hoppas att detta håller i sig så att hon även i framtiden vill sjunga mycket. Det är ju så mysigt!! Och vet ni vad det viktigaste är eller? ;} Att vi ska klappa takten såklart! Därför har jag tyvärr inte kunnat filma särskilt mycket eftersom Julia blir lite tvär om jag inte klappar... ;}
 
Haha, tänk va! Min lilla bebis har vuxit upp till en liten sångfågel! Och en sak till.. Hon kommer nog bli en jäkel på att growla! Det har hon nämligen börjat med, fast inte när hon sjunger utan när hon pratar. "Neej mammaaaaaa...:!" Haha, låter för härligt. Bara hon inte får ont i halsen så går det väl bra! ;}

Känns inte som att jag gör annat än skriver om hur duktig hon är. Men sån blir man när man har barn, man blir så stolt för minsta lilla! :O OMG! Hon kan gå! OMG! Hon kan sjunga på engelska! OMG hon kan kissa på pottan! Haha.. ♥
 
På tal om barn så vill jag ha ett helt gäng! Inte 2 st bara.. det låter så...tråkigt! Helst 4! Fast problemet är ju då bilen.. allting verkar bli så mycket mer problematiskt med 4 st. Men äh! Det ska vi nog klara av! Lättast är ju om man sprider ut dem, men det vill jag inte ändå. Vill nästan skaffa alla så snabbt som möjligt och sedan operera mig! Upp med pattar och in med magen, bort med bristningar & celluliter. Åh, ni som inte har några bristningar: ni anar inte hur avundsjuk jag på er! Men samtidigt så har det ju fört med sig något bra, jag får tänka så! ♥
 
Här har ni en riktig stänkare! Hihi, den är ju alldeles fantastisk!






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?