Det är hårt
Publicerat den

Hej söndag!

Morgonen började kl 9 för min del, då Henry låg vaken i sängen och snackade.  En helt okej sovmorgon! Efter frukosten tog jag mina gympaskor (eller gymmaskor som Julia säger, då jag faktiskt inte gympar utan gymmar! ;)) & vattenflaskan och gick till gymmet. Då crosstrainern var upptagen värmde jag upp med 5 minuters gång & 5 minuters jogg på gåbandet, skönt! Efter det gjorde jag plankan, 40 sek x 3. Sedan två benmaskiner (lår). Alltså AJ! Fyfan vad tungt! Jag körde bara 25 kg, men shit vad jag fick ta i! Kommer inte kunna röra mig i morgon tror jag. Härligt! Som avslutning blev det 10 min crosstrainer då den var ledig, haha. Långa minuter då benen var helt möra! Men skönt efteråt. 

När jag kom hem var barnen badsugna så det var bara att hoppa o badkar't! Henry blir helvild och sparkar & sparkar. Stackars Julia som får ta emot sparkarna! Men hon var nöjd ändå. :) 

Under helgen har jag fuskat en hel del! Igår åt vi lunch hos mina föräldrar. Eller ja, scones & varm choklad. Nyttigt.. Nu när jag kör den här "dieten" eller livsstilen eller vad jag ska säga, så går jag upp i vikt sjukt lätt så fort "fel" föda åker ner i magen. Störande och väldigt deprimerande! Man kämpar & kämpar men sen går man upp nästan 1 kg på en dag! 

Nog om det! Snart är det avslutning för Julias gymnastik, ska bli kul! Den äger rum i Guldkrokshallen roligt nog! Det blir stort jämfört med där vi varit innan, i Hammarnskolans gympasal. Spännande :) 

Och efter det blir det middag hos mina föräldrar igen! Haha. Skönt att slippa laga käk varje dag. :) Farmor skulle också komma! 






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?