Den första studieuppgiften
Publicerat den

Min allra första studieuppgift i den här utbildningen är så gott som klar. Det är ett grupparbete och i morgon ska det redovisas i våra seminariegrupper. Lite nervöst måste jag allt erkänna, även om det känns roligt! Det är en bra konstig känsla det här med högskola, än så länge! Allting känns roligt, även om det är svårt och jobbigt. I gymnasiet och även i grundskolan så fanns aldrig den där "rolighetskänslan", tyvärrr. Vad det beror på är för mig oklart, men förhoppningsvis för att jag har valt rätt linje, haha. Dock lovar jag inte att jag ständigt kommer ha den här känslan. Första arbetet var nog ganska simpelt jämfört med resten om jag fattar det hela rätt.
 
Eftersom jag är så glad i min älskade skrivare som vi investerade i för ett bra tag sedan så drog jag på mig uppgiften att sammanställa allting och skriva ut det. Om det var ett bra eller dåligt initiativ av mig kan ju diskuteras, men förhoppningen med det var att sätta mig in i arbetet ytterligare så att jag inte som så många gånger förr står där och knappt vet vad jag ska säga. Jag återkommer med hur det gick vid ett annat tillfälle. Om det inte går käpprätt..
 
Klockan börjar bli mycket och det blir en lång dag i morgon! Inte förrän vid 17 slutar den sista föreläsningen. Får nog ladda upp med ipren om min hjärna ska palla med all information. Ni vet ju hur det gick de första dagarna! Huvudvärk deluxe! ;}
 
Hoppas ni har en bra kväll och får en fin morgondag! Hörde ni att vädret skulle vända och att det framåt veckan skulle bli varmare igen? Härligt! :D
 
Kram på er!






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?