Sista januari
Publicerat den

Här hemma är det sjukstuga - igen! Både jag och barnen är förkylda med täppta näsor. Inget mer allvarligt än så, men eftersom även lilleman är väldigt täppt så stör det sömnen en aning. Härom natten blev det inte många timmar, fy bubblan!
 
Jag tycker att det är så jobbigt när det liksom trycker mot ögonen och de bara rinner. Det känns så obehagligt! :O För övrigt så längtar jag till gymmet. Jag skulle gå dit för några dagar sedan, på kvällen. Men jag var så galet trött så jag hade ingen ork över huvudtaget. Strax därpå kom förkylningen, så jag antar att det var rätt bra att jag stannade hemma. Men vad rastlös man blir! Jag VILL träna. Sakta men säkert så säckar man ju ihop när man bara sitter hemma. Lite promenader har det väl blivit, men inte i något rasande tempo på grund av snön. Haha, men det är ju lite träning i alla fall!
 
Vet ni? På tisdag fyller jag år! 23 år ung. Lite tråkigt att man fyller mitt i veckan, men kalaset tar vi till helgen! :} En symaskin står överst på min lista faktiskt. Är så trött på att alla gardiner är typ 30 cm för långa och släpar i golvet. Ser väldigt slarvigt ut! Och då kan jag ju lära mig att sy lite annat också, kanske! Finns väl mängder av guider på nätet, I guess! :}
 
FÖR ÖVRIGT 2!
Förra helgen såg vi på en film här hemma: Escape plan. Underbart att se älskade Sylvester Stallone igen. Men hur får man se så oförskämt bra ut när man är född 1946? Det är för mig en gåta! Vi såg även en annan film; Captain Phillips. Också otroligt bra med Tom Hanks i huvudrollen! Några tips från min sida!
 
I eftermiddag ska Julia och David gå på bio! De ska se Bamse i tjuvstaden och Julia har längtat hela veckan! :} Det är biopremiär för hennes del, och de ska köpa godispåse och festis! Hihi, hoppas att hon tycker att det blir roligt! :D
 
Köpte mig en ny tröja på Carlings ↑ Kul att byta stil emellanåt, och inte alltid ha samma gamla trasor :'}






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?