Nervositet
Publicerat den

Shit!
 
Imorgon startar min fitnessfight {äntligen!} och jag börjar bli nervig! Det är så mycket att tänka på gällande maten. Träningen känns plätt som en lätt i jämförelse, men då har jag inte ens sett träningsschemat än, hahahahahaha. Åh. Jag har längtat hela året, men dragit mig för att börja tidigare då vi alltid är så himla sjuka just i början av året. Hela februari var vi sjuka, och därför tänkte vi att det kanske kunde vara bra att smygstarta med träningen i mars och inte gå alltför hårt ut på en gång. Så det har jag gjort! Tränat hyfsat mycket men inget överdrivet under mars månad, och varit FRISK hela fucking månaden! Helt otroligt. :} Nu hoppas jag på ännu en frisk månad där jag ska köra järnet. Jag ska inte fuska en enda gång. Det skulle vara så oerhört pinsamt om detta inte gav några resultat då jag har pratat om det så mycket. -_-
 
Om en stund tänkte jag ta med mig mina barn och åka och shoppa ingredienser till min kommande kost. Lätt är nyckelordet. Allting ska vara lätt. Lättmjölk & lättyoghurt. Minimalt med fett och inga goda såser överhuvudtaget! Såvida de inte är gjorda av kesella, haha. Inget socker heller. Ska man sammanfatta det här året redan nu så kan jag ju säga att det är typ socker & fett som jag har livnärt mig på. Det här kan bli kämpigt. MEN! Lååångt där framme, i slutet av april alltså, så tänker jag mig en fin Melinda. En Melinda med något mindre fettvalkar och en frisk & jämn hud! Möjligtvis kanske några hakor har försvunnit också? :}
 
I morgon kör vi!
Och ikväll är jag sugen på att gå till gymmet! Har inte tränat sedan i onsdags!






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?