Med marginal!
Publicerat den

Helt otroligt!
 
När vi har haft tentor så kommer alltid beskedet först till vår studentportal så att vi där kan se vad vi fått för betyg { U, G, VG}. Själva poängen kommer på mailen något senare. Igår såg jag att jag hade fått ett mail, och vilken chock! 27,5 poäng behövdes det för att bli godkänd. När jag här hemma räknade på det så fick jag det till att jag möjligen kunde komma upp i 31 poäng. Möjligen.. Men hepp! 37,5 poäng hade jag minsann skrapat ihop! Och man behövde 37 poäng för att få VG! Woooow, då var jag ju nära VG till och med. Men det krävdes ju också ett antal VG-poäng, och det hade jag tydligen inte klarat av. Piss. Men äh, jag är lika glad ändå! Godkänd på alla höstens tentor {okej, det lät som vi har haft många, men 3 st har vi haft}. Nu har jag endast en uppgift kvar innan jul, kämpa på! Jag känner mig oövervinnerlig, haha. Så stolt över mig själv! 
 






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?