Äntligen helg!
Publicerat den



Ååååh..
 
Tröttheten som nyss sköljde över mig är inte av denna värld. Jag antar att den ständiga tanken och oron över dessa tre tentor som vi nu har haft har gjort mig psykiskt trött. Nu när jag äntligen kan slappna av så gör jag det ordentligt!
 
Tredje tentan som handlade om fysiologi är alltså avklarad. Det kändes bra, faktiskt! Den såg ut som den förra tentan ungefär som jag har utgått ifrån, så jag HOPPAS verkligen att mina små kunskaper kan ha gjort att jag klarade av den. Orkar inte ha den bakom mig. Klarar jag den har jag min biljett till termin 3 sen. Anatomin och fysiologin måste vara godkänd nämligen, annars får man inte börja andra året. Det är lite läskigt.
 
Har ju haft mina tankar om att få VG på den här tentan bara för att jag vill. Men näe, jag tror jag får inse att jag helt enkelt inte är särskilt stark i ämnen som dessa. Sorligt nog. Som jag skrev i det förra inlägget: allt man vill kan man klara! Eller? Ville jag inte detta tillräckligt mycket..? Kanske inte. Jag har heller inte kommit på ett bra sätt att plugga på för att få det att fastna!
 
Hehe, jag firade faktiskt det hela med att svänga förbi Mc Donalds och köpa mig en meny bara för att jag är så grym ändå. Dock ingen läsk, men cheeseburgare ingår inte i mitt nyårslöfte. ;} Något gött måste man få ibland.
 
Nu ska jag göra lite rumpövningar igen. Träning är kul. Och nyttigt.
Sen kommer barnen och David hem och då tar vi helg.
 
Julia ville gärna sova hos sin far hela helgen, men en natt får räcka. Henry har det jättetråkigt utan henne, och vi med för den delen. Hur gör ni med era barn om ni är separerade från deras föräldrar? Vi har ju faktiskt inget upplägg utan tar det som det kommer, när det passar oss båda. Nu har det blivit nästan varje helg ett bra tag, men ibland vill man ju vara med henne även på helgerna och inte bara ha det vardagliga. Svårt det där.. :/ Hon har utvecklat en otroligt fin relation med sin pappa, trots att jag faktiskt inte trodde det då de sågs så sällan för några år sedan. Men det är ju jättebra att de har det! :) Är otroligt glad över alla fina människor som mina barn har i sina liv!
 
 






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?