Penséer, tummar och tänder
Publicerat den


Kickade igång den här dagen med ett svettigt pass på gymmet. Jag överträffade faktiskt mig själv! Från att ha gått ner mig här hemma och varit på dåligt humör, känt mig fet och äcklig och helt värdelös så presterade jag verkligen bra! Jag sprang en kvart på löpbandet utan att dö och körde dessutom ca 10 minuter på crosstrainern på hög nivå. En tant kom till och med fram i omklädningsrummet efteråt och sa att hon hade sett mig från cykeln bakom och sett hur jag tog i, HAHA. Jösses. Lite plankan {jag kommer ha sjukt, sjuuuukt ont i magen i morgon}, squats och andra styrkeövningar som säkert kroppen kommer känna av. Härligt att få röra sig på annat sätt än det vanliga: vika tvätt, diska, bära barn och gå uppför trappor.

Idag ska min inlämningsuppgift skickas in. 17 sidor blev det. Jag förstår inte hur lärarna tänker? Det måste ju vara ännu värre för dem som sedan ska läsa igenom allting? Hoppas att jag blir godkänd, men jag tror inte det. Det brukar alltid vara något med referenserna, haha. Håller mina tummar!
 
På tal om tummar så jämförde jag min tumme med Henrys igår när jag satt i den lilla fåtöljen bredvid hans säng när han skulle sova. Vilken minitumme! ♥ Tänk om jag hade fått se en bild på våra tummar för säg, tio år sedan? "Titta, här är en bild på din och din sons tumme", haha hur galet hade inte det varit? Okej, jag låter knäpp. Men det var gulligt. Den är knappt hälften så stor som min, och jag ska ta en bild för att visa hur gulligt det faktiskt är, hehe.
 
Ha en fin dag i solen!
Jag var förbi ICA förut och köpte frukt, juice och lite ingredienser till spaghetti & köttfärssås senare idag. Frukten bestod av apelsiner och bananer. Allt är bättre än kaffe kan jag känna. Jag får bara gula tänder. Undrar när tänderna kommer lossna btw.. jag är lite orolig. Häromdagen tyckte jag att den ena framtanden hade gått sönder och att där var ett jack, men jag tror jag hade fel. Längar ICKE till den dagen då jag får pejja 20 papp för nya gaddar. Men då ska jag be om en annan form. Mina är lite väl runda kan jag tycka.. vill ha lite kantigare! :} Vill ha och vill ha, men har man möjlighet att bestämma över sitt utseende så varför inte! ;}



 Hanna Johansson

Bra kämpat på gymmet, din hurtbulle! :)



URL: http://hannasofi.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?