Slut på vecka 30
Publicerat den

God kväll på er folk! :}

Tänkte slänga iväg ett litet inlägg innan jag och Johan går och lägger oss. Vi har inte setts alls idag förrän han kom för ungefär en timma sen. Jag, mamma, pappa, Adam och Julia har nämligen varit i Karlsborg under eftermiddagen och fikat hos min farmor. Det blev bullar, kakor, sockerkaka och glasstårta, riktigt mumsigt! Vi tog även med en cupcake som hon kunde få, eftersom jag bakade häromdagen! Hoppas hon gillar den.. Julia var snäll på ditvägen och satt tyst i sin bilstol, men hon sov inte. Även hos farmor var hon duktig och glad. Vi gjorde i ordning en "säng" till henne i form av sittdynor med en filt över. Mamma la ut dem som ett kors så att det såg ut som Jesus på korset när hon låg där med armarna utsträckta, omedvetet givetvis. Där på sov hon i alla fall en kvart ungefär, sedan blev det lite skrik. Men hon var så duktig ändå så det var inget! Lite mat på det och hon sov som en stock igen.

Hemresan gick ganska bra också. Det var i slutet som hon blev lite tvär och jag fick sitta i bilen och amma henne.. sscchh.. säg inget! Även om det är en stor risk att göra det medan bilen kör så är det värt det i den sekunden. Allt för att lillan inte ska sitta och skrika sig alldeles genomsvettig och vansinnig!

Nu under kvällen har det inte varit så kul vill jag lova. Lillan har haft magknip jättelänge och stackarn var övertrött samtidigt! Mamma hjälpte mig lite och gick runt med henne en stund, men hon skrek och skrek. Tillslut tog jag henne igen och då blev hon faktiskt lugn. Hehe, mamma är bäst! ;) Det känns skönt att hon tycker , faktiskt!

När lillans magknip hade släppt åt jag grillad korv som pappa gjort. Satt på altanen en sväng med familjen och snackade och skrapade en trisslott. Tyvärr en nitlott, liksom alla andra lotter vi köper! Jävla oflyt hele tin!

Nu ska jag borsta tänderna och sova! I morgon kommer Anton och Fanny hit, trevligt! Jag ska tvinga i dem mina cupcakes eftersom jag själv ska börja banta lite smått! Efter i morgon.. I dag fyller btw Anton 19 år, GRATTIS PONKEN! :D Hoppas att han har haft en underbart dag trots att det regnat ganska friskt större delen av den!

Gonatt! ♥



 Sophie mamma till Nellie

Haha ja precis:P

Jo det är en regnkappa :D

Jag köpte den på maxi..rea ;)

kram



URL: http://beylejd.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?