You're the light when I'm feeling dark
Publicerat den

Något som jag glömde nämna här i bloggen i går var att jag hade körlektion. Eller jag nämnde nog att jag skulle ha en lektion, men jag sa banne mig inte hur det gick! Det gick piss! Var apnervös verkligen och presterade sjukt dåligt. Det roliga var att det inte ens var svåra grejer vi gjorde. Vi åkte på landsväg och jag skulle öva på att blända av från helljus när det kom mötande och även svänga vänstersvängar. P I N S A M T! Men ahja, det kan inte gå bra jämt - antar jag...

På måndag blir det i alla fall ner till Jönköping och köra där. Gissa om jag är nervös!! Jag och 3 andra människor + körläraren åker ner dit och halva tiden så är jag på IKEA/A6. DET ska bli kul, däremot! Kanske kan inhandla de allra sista julklapparna.. Funderar på att köpa en nice nyårsblåsa till lillan, fast egentligen är det kanske onödigt. Vi ska ändå bara vara hemma hela nyårsafton och inte göra något speciellt alls. Men det kan ju ändå vara roligt att klä upp sig! :)




 Mirre

Tråkigt att det inte gick bra idag, men då går det nog fina fisken nästa gång



Ja, man mår bra av att klä upp sig, man ska få känna sig snygg, så unna dig det =D

kramar



URL: http://myflowergirl.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?