Case 39
Publicerat den

I går så tittade jag på film, Johan också en liten stund men sedan vaknade Julia så han tog hand om henne. Case 39, som den heter, var väl inte sådär jättebra direkt, men nog dög den som en måndagsfilm! Lillith, som den lilla tjejen heter, är ju bara så gullig!

Jag ska förska kortfatta mig lite om handlingen:
Emily, som är jobbar inom socialen, får ett fall där en flicka har börjat bete sig märkligt den senaste tiden och hon tittar upp flickans familj. Det hela verkar röra sig om ett vanligt fall där föräldrarna är helt galna, men det blir mycket, mycket värre än vad Emily kunnat tänka sig..

Jag kan säga att jag ett tag efteråt blev lite rädd för min egen dotter..



 Carolina [FOTO]

Den filmen har jag också sett, usch vad obehaglig den var! Också lite småkonstig på något sätt.. :o



URL: http://carolinasphoto.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?