God morgon fredag!
Publicerat den

Fredag hela veckan, fredag hela veckan, fredag hela veckan låååång!

Yes, nu är det äntligen fredag igen. Varför nu jag och min feta kropp skulle bry sig eftersom alla dagar är den andra lik... Ha ha, men i alla fall. Fredagar ger mig en bra känsla och det är ju alltid något! För det första så borde det vara olagligt att behöva gå upp såhär tidigt. Jag ska berätta för Julia när hon är äldre, om hennes tidiga morgonrutiner och tvinga henne att gå upp lika tidigt när hon är tonåring!! Hehe, närå, kanske inte, men det är en kul tanke.. Tur att jag la mig tidigt i gårkväll så att jag inte är helt bakom flötet denna vackra morgon. Fast det är grått ute, så den är inte så vacker.

I går färgade Ida mitt hår!! Jag är jättenöjd och tro det eller ej, men det gick inte ens åt 2 förpackningar med färg! Det brukar vanligtvis gå åt 3 st, men inte i dag. Antingen var det extra bra färg, eller också var Ida mycket duktigare än alla andra som genom åren har färgat mitt hår! ;P Jag måste bara säga att hon är grym! Ni vet att sådär precis efter färgningen så brukar man ju ha en massa färg i pannan och vid öronen och sådär, men nu - ingenting! :D Jag tänkte ta en bild senare i dag, eller snarare när solen har gått upp.

Johan och jag hade som jag skrev i förrgår [fattar inte varför jag inte skrev det i går] vår tvåårsdag i går. Vi gjorde faktiskt ingenting alls, förutom att gå en mysig promenad i blåsten. Dock ska vi ju göra saker lite senare, om några veckor! :)

Btw! I går kom farmors julklapp som jag beställde hem! Jag tänker tyvärr inte skriva vad det är ifall farmor nu av någon anledning skulle titta i min blogg. Inte så troligt kanske eftersom hon knappt sitter vid datorn. Men vi tar det säkra före det osäkra. Kan i alla fall säga att "saken" blev jättefin!!! Vill nästan ha den själv..

Bjuder på en liten bild över Mullsjön som jag tog den 15 oktober i år. Står faktiskt i ett fågeltorn, därav utsikten! ;) Ingen kan väl säga att hösten inte är vacker??




 Mirre

Jihioo nu är det fredag =D

Kramar



URL: http://myflowergirl.blogg.se/


 Mirre

ja, när jag färgar min sambo är det klet överallt, haha. Ohh ska bli kul att se håret sedan =D



Ja snuffsen, men det ska ju bli bra sedan =D

Kramar



URL: http://myflowergirl.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?