Snö, regn, grå
Publicerat den

Rubriken beskriver den här dagen, ungefär.

I dag kom mina kort hem som jag klickade hem i måndags! De flesta var jättefina, medan andra hade lite dålig upplösning eftersom själva bilden i sig inte var så bra. Aja, det gör inget! I brist på ramar så tog jag lillan och for iväg till Hem & Hobby. Där hittade jag en vanlig vit ram, jättefin, och även en annan vit ram där det står Love längst ner. Jag kan visa er nån dag! ;) Egentligen ville jag ha en tavla där man kan sätta in fler bilder (så att det nästan blir som ett kollage), men alla är ju svarta och det vill jag inte ha! Det ska vara vitt, ljust och fräsht. Nåja.. hade mina funderingar på att köpa en svart tavla i alla fall och själv måla den vit, men i hastigheten kom jag fram till att det nog inte skulle bli särskilt bra! :/

Nåja, i-landsproblem här! Bara för att jag inte vill att lillan ska vara omringad av svarta saker.. Hennes rum tänker jag till exempel göra vitt och rosa (eller någon annan ljus färg). Åh så sött det kommer bli! Det ska vara mycket gosedjur, kuddar och tavlor. Och inget svart!

Just nu ligger lillan och lattjar på golvet utan blöja. Hon ligger på en jättelen filt och grejar med babygymet som då och då ger ifrån sig en liten melodi. Hon har precis ätit lasagne men i dag var det ingen hit. Mango- och päronpurén var bättre! Hon har börjat luta sig över kanten och bita på stolen istället för att äta - tokfian!

Efter Hem & Hobby så gick jag till ICA där jag köpte ingredienser till kvällens matlagning. Jag ska göra fläskfilégryta med ris! Och i grytan ska det även vara champinjoner och bambuskott! Hoppas att det blir gott..

HAHA jag måste bara skriva detta: jag hör trummande ljus bakom mig nu för lillan ligger och spelar synth med fötterna. Men synthen är inte på. Det låter bra faktiskt!! Hon har rytmen i sig! Nu satte jag på synthen åt henne och jag kan höra ljuv musik..

Summertime! <3



 S A N N A S . R U M

Nu ser jag det (: men för mig är din bakgrund lite mer grå ;D



URL: http://sannasrum.se





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?