Vad svårt det ska vara!
Publicerat den

Hejsan vänner :)

Julia somnade nyss efter att ha skrikit i sömnen (?) ett bra tag. Hon blundade och var verkligen jättetrött, men ändå slutade hon inte skrika. Sådant är rysligt jobbigt, men det är ju tur att det går över till slut. Hon fick lite käk, och sen var det bra. (Egentligen kan hon inte ha varit så hungrig eftersom hon ätit en full flaska ganska nyligen.)

Nu till rubriken: jag sitter och kikar igenom alla otroliga tävlingsbidrag! Jag önskar verkligen att alla kunde få varsitt filter, för det är ni verkligen värda! Tyvärr är det endast 1 av 21 tävlande som kan få ett. Det gör det inte direkt lättare för mig! Men jag ska ta hjälp av Johan och sedan ska vi allt komma fram till en värdig vinnare! :)

Nu ska jag designa en blogg, kram så länge! :) Och vad kul med 3 nya prenumeranter på Bloglovin', hoppas ni stannar! ;)



 Mirre

Ohh spännande =D



URL: http://myflowergirl.blogg.se/


 Melinda - Mamma till Maja ♥

Jag trodde du slumpade en vinnare :P det brukar folk göra när dom har en tävling!



URL: http://melindawingren.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?