Hösten hälsar på
Publicerat den

Hejsan :}

Kom precis innanför dörren efter att ha städat kaninburen och lagt in en massa ny, gosig halm! Jag bestämde mig för att bara slänga in en massa i ett hörn så att Nelly själv kan välja hur hon vill ha det. Mina kaniner har alltid varit sådana nämligen, de vill själva "inreda" när det gäller spån och halm. Trycker det mot väggarna och liknande. Haha, de är för härliga!

Farmor var här en sväng och hon hade med sig ett paket blöjor, perfekt! Libero blev det. Jag har inte använt de på ett bra dag utan kört Huggies istället, men fasen vad de läcker. Varenda gång är det kiss i sängen som har läckt igenom och senast i förmiddags fick jag skölja av hela lillan i handfatet efter att ha bajsat ända upp på ryggen... ;/ Jag förstår inte hur det kunde hamna där?! Hon satt och åt i sin matstol när hon plötsligt behövde "uträtta sina behov" (som det så fint kallas, haha) och så hamnade det på ryggen?

Usch vad det är höst ute nu. 1 oktober och allt. Det är riktigt ruggigt ute och det småregnar lite. För första gången i år, så fryser jag!

Här kommer några finfina bilder från i går:

Direkt från kameran.




 Milly - Mamma till tre flickor ♥

Det förstår jag, dom har verkligen jätte mycket fint där. Men som du sa så är det inte så billigt där tyvärr..



URL: http://milliez.nu





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?