Min helg
Publicerat den

Hej på er! ♥

Förlåt att jag inte uppdaterade er i går, men jag satt typ inte vid datorn på hela dagen. Inte så pass mycket att jag hann att blogga i alla fall. Men vad gjorde jag? Det minns jag knappt! Jäkla guldfiskminne.. Just det! Jag och Ida {med våra barn} var på loppmarknad här i Hjo och besökte även lite affärer! Jag köpte ingenting på loppmarknaden för jag tyckte inte att något var särskilt fint, men på Hem & Hobby köpte jag mig ett prydnadshjärta som det står Love i mitten på. Lite pärlor och grejer på också, jag kan fota och visa er nångång! :} Riktigt fint var det i alla fall!

Var även på Hem & Hobby i dag med mamma, och då köpte jag lite saker där med. Fast det tänker jag inte skriva här eftersom Johan ska få den ena grejen i morgon. Då har vi nämligen varit tillsammans i 23 månader. Jösses amalia! Redan två år!! (okej, snart) Det var ingen särskild grej direkt.. men gullig, tyckte jag! ♥ Ni får se snart. ;)

För tillfället ligger Julia på en filt på golvet och rullar över från rygg till mage. Det är superkul tycker hon, själva rullningen. Men att ligga på mage sen är inte lika roligt!

Hon tar hjälp av sitt gym för att komma runt, haha!

Dålig bild, jag vet. Men det var vad jag hann med i hastigheten!

Happ, annars då? Jag och min bror tvättade nyss båda bilarna och alldeles strax ska jag dra en vinnare ur designutlottningen! :} Men nu: Julia!






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?