Ett kvällsinlägg
Publicerat den

God kvällens! :)

Jag och Johan kollade nyss klart på filmen The Karate Kid, jag tyckte väldigt mycket om den! ♥ Visserligen en hyfsat förutsägbar film, men den var väldigt fin och rolig ändå. Det är Will Smith's son som spelar huvudrollen och gud vad de är lika utseendemässigt! Har ni inte sett filmen, gör det! :} Ett litet tips från mig såhär på kvällskvisten.

Annars då? I dag har jag röstat för första gången i mitt liv men jag borde kanske inte läcka ut med vad jag röstat på. Fast varför inte egentligen? Jag tycker att man bör stå för vad man tycker, so here it comes: jag röstade blått. Vissa påstår att man är ett egoistiskt svin om man röstar på Alliansen, men det tycker verkligen inte jag. Jag gillar deras tankar! :)

Har surfat runt lite på nätet och letat efter inspiration till en ny design. Lite nya photoshopsaker i form av penslar, mönster och även fina typsnitt. Nu tänker jag faktiskt klaga lite. Det jag tänker klaga på är folk som påstår att de inte hittar något de letar efter på internet. Men faktiskt, det gör man! DET GÖR MAN!! Sök på google, deviantart, flashback. De tre sidorna är självklara och jag lovar att man hittar saker där. På flashback så finns det väldigt många svar angående kodning till bloggen. Underbart! Till näst intill allt i dag så finns det guider till hur man går tillväga, både när det gäller photoshop och bloggen. Jag blir bara så arg på... latheten! På all kopiering och på... allt som rör detta. Själv är jag en sådan människa som (tyvärr) ger upp väldigt lätt när jag tycker att saker är svåra, fast jag har aldrig gett upp när det gäller bloggen, design, photoshop osv. Jag har letat tills jag funnit ett svar på min fråga.

Varför skrev jag på bilden för? Varför? Väldigt osmart drag för fyfan vad fult det bleeev! :P

Puss och kram








 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?