Det är coolt att gunga
Publicerat den

Julia gungade i lekparken i går. Härligt väder, dock lite blåsigt! Hon är så oerhört cool i sina nya brills, haha, som sitter utanför mössan! ♥ Yo man, talkin' to me!? ;O

Mössa: KappAhl
Overall: ICA Maxi {totalt värdelös, köp INTE! En knapp har lossnat i luvan och den är svår att stänga ordentligt eftersom dragkedjan inte håller sig kvar!}



 Marie

Väldigt cooolt =D



Tråkig kommentar, men rösta gärna på mig, tävlingen går ut i dag kl 20, och man får rösta tre röster och får lägga på samma, så rösta på mig plz



se bloggen

kramar



URL: http://myflowergirl.blogg.se/


 S A N N A S . R U M

Åh vilken liten sötnos (:



Sv; Åh, ja, alltså det var en gång som jag klippte mig så sa jag HÖGST 5 cm, gick därifrån med 12cm (!!!!) kortare hår. Då bestämde jag mig för att aldrig klippa mig hos frisör igen. Så jag började klippa mig hos kompisar som utbildar sig till frisörer, men ju mer de gick i skolan och fick lära sig - desto mer samma inställning fick de (jag är frisör, jag vet bäst hur mycket som ska tas!). Så nu försöker jag toppa det lite själv, men tänker aldrig låta en frisör klippa mig igen. Det de inte fattar är att det är ett serviceyrke och att de ska uppfylla kundens krav. Jag tror ärligt man kan kräva pengarna tillbaka om man inte är nöjd, vet att min mamma har gjort det. Men frisörer verkar inte se sig som servicearbetare...



URL: http://sannasrum.se





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?