Spänd inför tatuering
Publicerat den

Nu är det inte alls lång tid kvar tills jag ska gadda mig.
Känns som att jag varit lite till och från på den punkten. Ibland har jag skrivit om det som att det är det fulaste som finns, medan jag i andra stunden skulle kunna tatuera hela kroppen. Hah! ^^ Aja, nu är det i alla fall inte ens två veckor kvar om planeringen håller. Har bestämt mig för vad det ska vara, en text, och vad det ska vara för typsnitt. Och självklart vad det ska stå.

Gör det ont? Klart det gör! Men väldigt ont? Antagligen. Åh!! Spänd! Det kan knappast göra ondare än att föda ett barn, det bestämmer jag mig för.. ;P Det här typsnittet ska jag ha tänkte jag! Vad tror ni om det? :}



 Mirre

Tror det blir toppen med det typsnittet =D



vad var det, det skulle stå nu igen?

kramar



URL: http://myflowergirl.blogg.se/


 Annette

Du har fortfarande tid att ångra dig,,,,,,,,,,

moster



URL:


 Melinda

Det gör jag inte Annette! ;)



URL: http://melindaochjulia.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?