Blä
Publicerat den

Crap!
Jag snorar, ögonen rinner, rösten är borta och halsen svider. Varför just nu? Kunde det inte ha väntat en månad i alla fall? Ungefär den här tiden förra året hade jag samma problem. En ordentlig förkylning där allt satt i ögonen! Jag kan knappt titta, för då svider det och ögonen tåras! Ursäkta om jag klagar men jag vill inte ha detta! Bort med det!

I dag är det i alla fall dagen före den stora dagen! Min moster fyller år {grattis!} och i kväll ska vi dit en sväng. Hoppas att det går bra eftersom Julia vanligtvis brukar lägga sig vid den tiden. Dock tror jag inte att det ska vara någon fara eftersom vi oftast tvingar henne att sova då. Bättre att hon blir ordentligt trött istället och ger mig sovmorgon istället! ;}

Känner mig så elak eftersom Ida & Malin har hållit på att planera inför min födelsedag och sedan går jag och blir sjuk. Det var nära att allting sabbades, men jag ska orka! Jag får leva på Ipren och honungsvatten så ska jag nog bli frisk! Får nog även kränga en och annan apelsin för att få i mig lite vitaminer!

kram!



 Melinda - Mamma till Maja ♥

Jaa, klistrade in det precis där du skrev :/



URL: http://melindawingren.blogg.se/


 Mirre

Krya på dig, hoppas att du piggnar på dig tills imorrn

kramar



URL: http://myflowergirl.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?