Lite dåligt med uppdatering
Publicerat den

Hejsan :} Lite uppdatering i dag, förlåt för det! Julia har varit vaken hela dagen och busat och härjat, så det har inte blivit mycket datorsittande för min del. Dock har jag städar på rummet och även gjort plats för min fina dator på mitt lilla skrivbord. Skönt, så att den slipper ligga under sängen eller på något annat olämpligt ställe. ^^

I går fick Julia en fin tröja av mamma som matchar hennes snygga brallor! Jag försökte få till en outfitbild på henne, men det var inte det lättaste jag kan tala om för er. Kameran ville hon gärna ta en närmare titt på!

Var nere på trafikskolan i dag och pluggade lite mer teori. Blev väldigt chockad när jag hade 69 rätt av 70 möjliga. Tjoho, kanske har jag en chans! :]

Nu; en gåta:
Vad är det första ordet i almanackan?
Svar: Alma




 S.W

'Alm' borde väl ändå vara första ordet, hörrö?



URL: http://ananasjazz.blogspot.com





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?