Otursdagen
Publicerat den

Jag hade en jävla pissdag i går! Eller kväll kanske är mer riktigt..

I förrgår brände jag mig i gommen när vi åt paj och det satt kvar än i går. När jag borstade tänderna i gårkväll började det blöda värre än värst och det var med smak av tandkräm och blod som jag la mig. Sedan kom det som en smäll bara! Jag fick så otroligt ont i magen. Så ont att man mår illa och vill spy, ni vet. Som vanligt när jag får ont någonstans eller mår dåligt, så glömmer jag bort hur det känns att vara frisk och börjar förbereda mig på ett liv med ständiga smärtor, ha ha.. Nämen, ärligt så gjorde det sjukt ont! Kunde inte för mitt liv förstå vad jag hade ätit/gjort? Hade tagit 2 läkerol i och för sig, men SÅ jäkla elaka är de väl inte?

Just det, jag bet även av min andra tand i går. Men nu orkar jag inte göra något åt det. Jag får hela enkelt hålla käften stängd.







 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?