Sola solarium
Publicerat den

Äntligen har jag fått färg! Efter 4 solningar i solarium, dvs. 200 kr, har jag äntligen blivit lite mindre vintervit!
Bestämde mig i går för att köpa en sån där liten kräm från en maskin innan som tydligen skulle göra susen. Det gjorde den! Valde den dyraste i maskinen (25 kr) och tryckte in dess nummer. Det snurrade lite och sedan tog det stopp. VAFAAAAN? HÄR KÖPER JAG DEN DYRASTE KRÄMEN OCH SEN KOMMER DEN INTE UT!? Näe, det där kan jag inte leva med, tänkte jag. Jag drämde till den där maskinen det hårdaste jag kunde och ut kom hela 2 förpackningar med krämer. Bra där!

Jag tänkte bara skriva om min kärlek till solarium lite. Jag vet att det är farligt och kan framkalla canser osv, men jag fullkomligt älskar det i alla fall! Att ligga där i en brummande maskin som när som helst kan explodera, och lyssna på ljuv radiomusik. Lite Lady Gaga här, lite Tove Styrke där. Ni fattar! Har ni inte testat? Do it! Men glöm inte att smörja in er innan ifall ni är känsliga.






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?