Boobs och en gammal bild
Publicerat den

God förmiddag bloggen!

Jag sitter och läser igenom min gamla blogg {pindilusen.blogg.se} och jag blir slagen av hur bra jag skrev. Bra meningar och sammanhängade texter. Det gör jag inte alls nu längre, tyvärr! Kan det vara för att jag inte längre går i skolan och ständigt skriver något? Antagligen. Förlåt om mina inlägg här i bloggen är jobbiga att läsa och inte har någon större mening, men jag kan inte hjälpa det. Snart tappar jag väl förmågan att kunna stava orden också. Förbered er på dubbla konsonanter där det inte ska vara det, och ständiga särskrivningar!

Jag måste bara berätta något knäppt! I går kom jag att tänka på en tjej som är ganska lång och smal - men alldeles platt! Ju mer jag tänkte på det, desto argare blev jag på henne. Bara det liksom, hur sjukt? Jag börjar fundera på varför hon inte omgående genomgår en operation för att fylla upp dem lite, pengar är ju inget svårt att få ihop. Tänk vad mycket snyggare det är med något i bh:n än att knappt behöva någon bh alls. Jag vet, det låter sjukt. Men jag delar bara med mig av mina tankar. När jag fått alla mina barn och är nöjd och glad, då jefflar! :}

Bilden! ♥




 äsh.

För man måste ju absolut ändra på sig för att passa in i normen, spara pengar till pattar i stället för tex körkort bara för att alla andra ska vara nöjd med ens kropp i stället för en själv. Det låter ju absolut rimligt! Varför inte anpassa sig efter dina preferenser? Det är ju dem som avgör allt..eller? Tänk efter innan. Yttrandefrihet skall inte användas för att ge småbystade flickor ångest.



URL:


 Hanna

Fast de finns ju dom som är nöjda med sitt utseende och inte alls vill/kan operera sig.



När jag fått mina barn vill jag med fixa mina, inte göra dom större men jag vill fånga upp dom lite ;) Känns inte alls bra/kul att se ut såhär. MEN allt för mitt/mina barn! <3



URL: http://hanniie1.blogspot.com


 Beatrice, snart tvåbarnsmor ♥

Men jisses. Orka gå omkring och lura folk med fejkbröst. Så känner jag. Nej tack, naturligt ska det va enligt mig! :) Man ska vara stolt över den man är!



URL: http://beabus87.blogg.se/


 Emelie ladylonglegs

Jag är också stolt över mina småttingar, mamma har sillisar och hon hatar dem och ångrar sig, som många andra :P Slipper ryggproblem å skit. Lång, smal, å småbystad det är jag, men herregud, kolla hur snygg kissie är i sin smala kropp och stora bomber. Inte snygg alls enligt mig ;)



URL:


 Anonym

Men va, arg? Varför då? Himla dumt. Ännu mer himla dumt är omotiverade plastikoperationer, dvs alla plastikoperationer som inte är till för att återställa en kropp efter en brand eller dyl.



URL:


 Anonym

Och där slutade jag följa denna bloggen. Jag hoppas att du inte är seriös, för din egen skull.



URL:


 Mia

smaken är som baken, känner många med silikon så varför inte om man nu själv är såå missnöjd.. det hade varit gött o kunna fylla ut en kupa för en gångs skull.. o de värsta är nog att jag både är lång, mullig och småbystad, brösten går liksom inte ihop med mina proportioner.. men jag är glad för att jag är den jag är trots mina små tuttar... but who knows en vacker dag kanske ;D



URL: http://pienimuastaenkeli.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?