Full rulle
Publicerat den

God kvällen på er! :}

I dag har jag målat. Eller det var nu i kväll vid halv 10 tiden i och för sig, men ändå! ^^ Målar om min träfärgade möbel till vit! Hoppas att det blir bra. Än så länge {efter bara en målning} så ser det ju ut sådääär, men i morgon lägger jag på ett lager te! :} Kommer nog ljusa upp mitt annars så tråkiga rum, det tror jag.

Anledningen till bristen på uppdatering här i bloggen i dag har varit att jag och Julia besökt staden Skövde. Shoppat loss och hälsat på fantastiska Fanny i hennes nya lya. Snacka om att jag blev sugen på att skaffa eget jag med! Få bestämma allting själv, underbara tanke! ;} Menmen, min tid kommer, och antagligen kommer jag, när jag är gammal och grå, sitta där ensam i min gungstol och längta tillbaka till tiden med familjen. Näe, det gäller att leva i nuet och uppskatta det man har! :}

Hur som haver, haha jag råkar alltid glida ifrån ämnet! Jag shoppade en hel del. En heeel del, usch, det börjar bli farligt. Främst grejer till lilla snuttis, men 2 saker till mig själv. En vit skjorta {har blivit hopplöst förälskad i skjortor} och en bh. Bomb shell ofc, ingen annat passar en plattlisa som mig. ^^ Jag vet inte om det blir någon märkbar skillnad, men den är skön i alla fall, och det är väl huvudsaken! :} Sedan blev det lite pyllemaskisar till Julia {pyjamasar}, en underbar klänning, två underbara shorts och en billig body med husvagnar på! Så himla söt!!

Hann också med ett besök hos fd. svärmor och sjukhuset! :}
Full rulle med andra ord.
Mår ni bra, där ute? :}
Kram



 cornelia

varför hälsa då på din fd svärmor? tyckte de bara var lite underligt



URL:


 Melinda - mamma till Julia

Cornelia; för att det är Julias farmor och att jag känner henne väldigt bra. :) Dessutom bor hon så nära och bra när man är i stan och shoppar!



URL: http://melindaochjulia.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?