Puss!
Publicerat den

Woow, haha chock!
Min statistikräknare måste skämta med mig. Över 200 läsare i dag, det är ju dubbelt så många som jag brukar ha. Och då har ändå vädret varit tipptopp och många har hållit sig utomhus! Men gud vad kul! :D Över 200 datorer har alltså visat min blogg.. sjukt att tänka på det. Tänk er ett rum med 200 datorer, det är rätt många det!

Jag och Julia har varit ute sedan i morse och nu jädrar är vi bruna! Julia har en söt "bonnabränna" eftersom hon haft T-shirt på sig hela dagen i dag ooch i går. Känner mig mer eller mindre som en kokt kräfta nu, men förhoppningsvis har det lagt sig tills i morgon så jag inte lyser allt för mycket. ;} Det har kanske sin charm det också i och för sig.. Köpte en sån där Tropical blaha i dag, olja med andra ord som man smörjer in sig med så att huden ska fräta extra mycket. Härlig kokosdoft! Ett dopp i Vättern blev det också, det var ju hela 20 grader varmt! Helt sjukt, det känns ju nyss som att hela Vättern var stelfrusen och jag gick omkring där..

Ni missar inte The Killing sen va? ;} Med Joel Kinnaman ♥






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?