Charmig morgon
Publicerat den

Vårväder!

I eftermiddag är det kalas här för mamma som fyllde år den första. Lite kakor och bullar och annat mysigt. Bullarna ligger på jäsning nu! ;} Hade faktiskt tänkt fråga min moster, som är frisör, om hon kan tänka sig att lägga lite ljusa slingor i mitt hår någon dag. Känner att jag behöver lite uppfräschning och kanske inte det där mörka nu när våren närmar sig. Någon blondin kommer och vill jag inte bli {det passar inte alls min hudfärg!} men bara en ljusare ton så är jag nöjdelinöjdast!

Vasaloppet pågår! Jag såg faktiskt starten och herrejävlar vad mycket människor det var. Mer än vad hela Hjo innehåller. Haha ;/ Såg ut som små myror när de filmade från helikoptern. Jag är imponerad över den ork och kondition som skidåkarna har, jag hade nog inte klarat det. I alla fall inte i mitt nuvarande skick. Men man kan ju alltid öva! Vill man så kan man, det gäller allting tror jag! :} Tro på er själva bara! Lite morgonpepp såhär från min sida.

Lite charmigt med dubbelhaka och sneda tänder, men det bjuder jag på! ;}

 

Nu ska jag sätta en design på plats!



 Hanna

Ser minsann ingen dubbelhaka?



URL: http://hanniie1.blogspot.com


 Marie

Hej Melinda!



Klart du får låna min bild! Visst var du i butiken igår med din mamma? Tycker jag känner igen dig!



Ha en bra vecka!

Kram Marie



URL: http://vitaranunkler.blogspot.com


 Mirre en daltoka

Det är riktigt man ska peppa sig själv och andra =D

kramar



Är designen på plats då?

kramar



URL: http://myflowergirl.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?