Den 15 mars
Publicerat den

Åh! I dag är dagen då mina fina rabbitar skulle ha blivit 9 år gamla. Mina enda djur med en ordentlig stamtavla. :} Dock lever de inte längre utan blev istället 4 & 7 år gamla. Mina fina ninisar, jag saknar er så mycket!  

Nåväl, livet går inte ut på att älta saker antar jag utan försöka leva vidare så gott det går. Jag har redan varit utan min fina Sixten i en vecka, och det går inte en dag utan att jag tittar bort mot byrån där han alltid fanns. Varenda gång jag går in i mitt rum är jag nära på att säga "Hej Sixtiblixt", men sedan komma på mig själv med att det inte finns någon i mitt rum längre.. Inte en enda själ. Ensamt. Tomt. [Nu ältade jag visst ännu mer..]

Våren har hälsat på i dag i alla fall, äntligen något positivt! Solen har skinit och det känns som att jag har varit på vandrande fot hela dagen. Morgonen startade vid 07:30 då lillan vaknade och en stund senare gav vi oss iväg på en ungefär 5 km lång runda. Jag har gått den rundan 3 dagar i sträck nu, vi får se hur länge det håller.. ;D Men fläsket ska väck, och då får man kämpa om man heter Melinda! Fasen också att jag alltid ska ge upp för godsakerna! ;/

Jag har faktiskt ett par bilder att bjuda på för att hälsa våren välkommen ännu mer! Upptäckte att tulpanerna har börjat komma upp ur gräsmattan, dock dog kamerans batteri precis i den sekunden då jag skulle knäppa ett par bilder! Men ni får dessa istället ↓







 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?