En seriös profilbild
Publicerat den

God morgon allihopa everybody!
Jag har ägnat morgonen åt att försöka mig på en seriös facebookprofilbild! Det har gått sådär, kan jag erkänna. Resultatet ser ni inte ovan, men nedan ↓



I dag är det lördag och solen skiner. Julia bestämde dig för att dagen skulle börja omkring halv 6 i morse. Jag var grinig. Jag försökte få henne att leka i sin säng, leka på golvet osv. så att jag kunde få mig en liten extrablund, men det gick inte riktigt enligt mina planer. Hon var bestämd! Menmen, jag ska inte klaga. I går fick jag sovmorgon i och med att Johan sov över. Fick sova till 9 halv 10, hela okej! :}

Om en stund ska vi gå ner till Vita Ranunkler och kika lite. En minibutik som är otroligt mysig! Kika gärna in där och kolla på de otroliga bilderna. Man blir så sugen på att ha allt, det kliar i fingrarna!

Ni är dåliga på att tävla också! Kom igen nu! Länk finns i menyn. :}
PUSS!




 Sophie mamma till Nellie

Hahaha jag klarar oftast inte av att vara seriös, det gäller i många sammanhang haha. Och min profilbild på facebook är inte den seriösaste precis ;)



Fick mig en sovmorgon idag, det var 100 år sedan känns det som. Eftersom jonas är sjuk sov vi hos mina föräldrar, så vi slipper bli sjuka IGEN. Så mina föräldrar var med Nellie när hon ville stiga upp 07:30. och jag steg upp vid 11:30. :D



Ja så söta saker det fanns där! Man vill verkligen ha allt. Det är så fint verkligen!

Kram på er!



URL: http://beylejd.blogg.se/


 Mirre en daltoka

Jättefina bilder på dig. Menn gahh vad tidigt hon skulle upp då =D

kramar



URL: http://myflowergirl.blogg.se/


 Hanna

Fina bilder :)



URL: http://hanniie1.blogspot.com





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?