Spring is here!
Publicerat den

Trots att den här dagen har påverkat mig, eller mitt humör, väldigt negativt {inlägget tidigare i dag} så kan jag inte låta bli att vara oerhört tacksam för den ändå! Tack, för den här tisdagen! Solen har skinit, fåglarna har kvittrat, våren har stigit innanför dörren i form av snödroppar och krokus, jag har precis haft 25 minuter störtskön yoga och jag är frisk! Vad mer kan man begära? Jag är frisk och Julia är frisk. Dessutom har Johan lärt mig ett superenkelt sätt att räkna ut svåra tal på. Synd att jag inte har matte längre! :/ Faktiskt så funderar jag på att filma när jag räknar efter den metoden, så att även ni kan få ta del av det. Jäklar vad man har nytta av den om man för stunden saknar en miniräknare! Som under ett prov kanske..

De här små rackarna har tagig sig upp över ytan i vår trädgård ↓ Krokus är det va? Dock inte de som jag menade i texten ovan, för jag såg utslagna blommor i en annans trädgård. Hade tyvärr ingen kamera med mig just då bara..







 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?