Vårtecken ♥
Publicerat den

De här knattarna har trängt sig upp ur vår gräsmatta och vill se så mycket sol som mycket! Vet ni vad det är början på för blomma? Just det. Tulipaneser! Eller tulpaner! ;} Jag har använt närbildslinsen för att komma riktigt nära.

Jag har faktiskt en anledning till mitt dåliga bloggande i helgen! Dels har jag varit på 25årsfest och dels har jag sovit borta. 25årsfesten var superkul och jag började nästan prata norrländska! Varför ska man alltid bli som man umgås!? Jag var alldeles nykter eftersom jag ju behövde komma hem efter festen också, som låg mitt ute i skogen!

Sovit har jag gjort i Skövde och det var jättemysigt att bara vara jag, Johan & Julia. Shoppade mig även ett par nya solglajjor i dag som är i stil med pilotglasögon. Inte svarta utan lite mer bruna. Superschysta!



 Marie

En riktigt mysig helg hör man ju =D. Fina små knoppar du hittat =D, av tulpaner

kramar



URL: http://myflowergirl.blogg.se/


 Mia

Tulpaner är det bästa jag vet.. :D

Underbart.. här kan vi inte ha sådana för då käkar hjortarna upp dem..



Tack sötnos men du är vackrast! ;)



KRAM<3



URL: http://pienimustaenkeli.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?