1 år & VG++
Publicerat den

Den 24 maj förra året kom vi hem från bb, det var alltså då som Julia började bo här! :} Tänk vad tiden går, jag minns den dagen så väl! Förmiddagen var väldigt tråkig och jag satt mest och läste i sjukhussängen medan Julia sov. Johan var i skolan och det var någon äcklig laxpudding till lunch. Vid 15-tiden slutade dock mamma och då fick jag skjuts hem! Det regnade ute så vi småsprang till bilen och Julia var så duktig hela tiden. Sov i sin lilla bilstol.

Mamma hade gjort i ordning mitt rum väldigt mysigt och på dörren satt den en välkommen-hem-lapp, väldigt sött! Då var man lagom mör i kroppen kan jag säga, haha. Ont gjorde det när jag gick också, det tar ju ett tag innan underlivet återhämtar sig efter en sådan kraftansträngning! ;}

Men nu på tal om något annat! Min lärare hade skickat tillbaka ett omdöme på min första inlämningsuppgift i Socialpsykiatri. Vet ni vad jag fick? Jag var oerhört nervös och vågade knappt titta, men resultatet var: VG++. Iiii!!!!!!!

"Bra skrivet! Du skriver tydligt och klart vilket brukar visa på god förståelse för det texten handlar om."

Dock tyckte han att jag skulle "Försöka att på ett harmoniskt sätt väva in mer av egna erfarenheter och funderingar i svaren på frågorna". Men jösses, jag har väl inga egna erfarenheter av detta? ;O Jag har aldrig jobbat med psykiskt störda människor, hur mycket kan man egentligen begära!?

Hur som helst så är jag lite ambivalent just nu. Jag som näst intill tänkte skita i kursen och bara skriva lite.. kanske ska jag satsa i alla fall? Det är ju den där jäkla källkritiken som jag nojjar över bara, skit! Vad tycker ni? Köra på eller bara satsa på G?

Glöm inte att titta på Kniven mot strupen i kväll, då sänder de från Hjo!







 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?