I'm on a train again jammin' on my own again
Publicerat den

I love you I love you I love you...

Usch, näe! Det här får bli en hålla-oss-borta-från-alla-andra-vecka! Julias hosta är jättejobbig och hon får så ont av den. Jag har gett henne både Bisolvon och Bricanyl i hopp om att den ska försvinna. Som tur är verkar det hjälpa, för nu har jag inte hört henne på ett tag!

På tal om något annat. Gillar ni September? Alltså Petra Marklund? Det gör jag! Hennes låt Party in my head går på ständig repeat här hemma, vilket danslåt! Love! I don't care about the VIP 'cuz every single DJ is inside me...

Nu ska jag försöka göra klart min bloggdesign, haha!
puss



 Marie

Ska du göra om din design igen???



jajjamän jag gillar petra, vissa av låtarna i alla fall



krya på snuttan



URL: http://myflowergirl.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?